Vackert!!!

För att nu ingen ska tro att livet på landet är en enda plåga (och jag har ju valt att bo här själv!), så tänkte jag berätta om morgonpromenaderna med hundarna. Efter hästar är utsläppta på morgonen så brukar jag ta en promenad med hundarna på vår nu snöbeklädda åker innan jag går in och jobbar vid datorn.

Det har ju som bekant varit kallt länge men när det är sådär -15 grader och sol så knirrar det underbart i snön när man går och snön är verkligen TORR. Små snökristaller glittrar över hela snön och en blå himmel med en varm strålande sol höjer humöret 10 grader minst! Då är det gött att se hundarna skutta och springa lyckliga och lösa. Tur vi inte bor i stan :-)

Hundarna på morgonpromenad på åkern.


Kommentarer
Postat av: tom samuelsson

Riktigt fina bilder på hundarna! :D

2010-02-11 @ 22:09:01
URL: http://rentutsagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0