Kanske en gästskrivare?

Jag har en fantastisk familj som bor granne med oss. De flyttade hit något år efter oss. De är med andra ord inte heller uppväxta på lantbruk. Tillsammans har vi under åren stött och blött all världens problem och glädjeämnen i samband med boendet på landet. Vi har gnisslat tänder tillsammans när maskiner gått sönder vi har bogserat varandras bilar som slutat fungera, vi har njutit av hästeriet tillsammans och skrattar åt allt konstigt vi hittat på här på vår lilla plats på jorden.

Niclas, familjens överhuvud (tja... har är ju längst! He, he...) har många roliga minnen och dagliga historier som jag gärna vill att han ska dela med sig till er, så jag har bett honom att gärna skriva lite i min blogg. Tillsammans kan vi nog skapa en bild av vad lantlivet verkligen innebär.

Håll tummarna för att han vill...  :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0